Sista inlägget från Shanghai

För om cirka en halvtimme ska vi försöka att ta oss med metron till tågstationen där vårt tåg D306, tror jag det heter, väntar på oss och tänker ta oss till PEKING! Där ska vi göra allt och ingenting, mest ta det välligt lugnt och leta efter dr. martens och converse. Sedan ska vi ju naturligtvis vänta in Tina och Börje som kommer om knappt 9 dagar! För mig och hannes känns detta väldigt overkligt men det ska bli underbart att få träffa de igen. Om vi har tur kanske min pappa dyker upp i slutet av hela resan i Peking och hänger med oss några dagar. Jag tror att det kommer bli ett perfekt slut på denna underbara resa!

Det kanske blir lite mcdonalds innan vi åker härifrån.. Förresten så ska vi åka på ett supersnabbt tåg och det bör tilläggas att det var SKITDYRT också, men men.. Vi kände inte riktigt för hardseat, inte efter allt man hört med rökande och spottande kineser (okej, vi ar vana men anda). Istället blir det softsleeper. Göttigt.

Hörs i PEKING! Åh, det ska bli roligt!
Tjing, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0