Nu är det klart!


Jag och Hannes är hyresgäster i en 58 kvm2 stor lägenhet i centrala Uppsala. Inflytten är den 1:a juni och detta är helt galet.

Lägenhet består av två våningar som man kan ta sig upp och ned från via en spiraltrappa. På nedervåningen är ett badrum, ett kök och ett stort vardagsrum. På ovanvåningen är det som ett stort vardagsrum med en liten vägg som delar av en del så att man kan ha ett sovrumsliknande rum. Vi kanske ska tillägga att den är nyrenoverad. (WOOOOOW)

Vi är superlyckliga här borta! Nu vill vi mest tillbaka till Sverige och lära känna Uppsala. Men det kanske får bli mer i höst. För att idag är det onsdag och på lördag kommer Tina&Börje. Nu är det superchill som gäller de sista dagarna innan vi får finbesök. Vi har längtat länge efter vårt finbesök så det är skönt att tiden går fort nu.

SUPERTACK TILL VÄRLDENS BÄSTA SYSTER REBECKA! För att hon har fixat ALLT som har med lägenheten att göra.

Puss på dig och alla ni andra!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ingen orsak! Jag får ju belöning i form av er ca 1 km bort förhoppningsvis resten av min studietid, och det är ju inte så illa det!

Håll tummarna för att det går bra för mig på tentan imorgon, och hälsa Tina och Börje!

PUSS

2011-03-24 @ 17:02:47
Postat av: Rebecka

Oh förövrigt är den inte 58, utan 60 kvm stor!

2011-03-24 @ 17:03:29
Postat av: Madeleine

Asså.. ÅH. Jag är så himla avundsjuk men samtidigt glad (för jag kanske får hälsa på?)! Låter så himla underbart! Perfekt med två våningar så man kan röra sig och får vara ifred ibland. Guuud vad coolt!

2011-04-02 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0