Vi lever!! och bor fint..

Vi klarade att hitta boende på Phu Quoc även om det blev ett dyrt sådant. Men det är ungefär samma pris som vi betalade när vi bodde på Koh Samet över jul så det får väl funka. :)

Jag kan säga att jag har inte varit så nervös sedan vi började resan som jag var på färjan hit. Något som jag har blivit van vid under dessa månader är att drömma, både mardrömmar och fina drömmar. Natten till idag drömde jag mardrömmar om att det inte fanns flygbiljetter hem i april och att vi inte skulle hitta boende på Phu QUoc. Snacka om att jag var nervös!

Men nu sitter vi i vårat rum med ac, fläkt, myggnät som man kan sätta upp, tv, kyl, telefon, varmvattendusch (ovanligt för dessa länder), strandhanddukar, solstolar och frukost. Plus att vi fick frukt när vi kom hit imorse. Men det kostar att leva fint... 40 dollar per natt. (Vi planerar att äta asmycket frukost imorgon så att vi slipper äta lunch och därmed spara in pengar!). 

Vi mår i alla fall toppen och solnedgången här är fantastisk. Imorgon ska vi sola och bada hela dagen och i övermorgon planerar vi att hyra moped och åka runt, kanske till och med till fisksåsfabriken. Yummmie!

Bilder är på ingång!

MandyPandy

FÖRRESTEN! Igår var vår treårsdag! Och jag fick jättevackra rosor på sängen av Hannes! Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

:-)

Härligt. Njut!

2011-01-22 @ 12:46:43
Postat av: Rebecka

Ni är så söta att jag får krupp!

2011-01-23 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0