Turistmage -Nej tack!

Hannes har varit dålig sen igår kväll och vi somnade först runt 4-5 på morgonen. Klockan 6 steg jag upp och försökte att slippa betala båtbiljetten som vi hade köpt som vi skulle ta klockan 8. Detta gick ganska smärtfritt och vi ska bara betala 20 procent av priset tror jag. Idag har vi bara legat inne på rummet och försökt sova och Hannes har haft feber och ont i magen. Hemsk natt var det.

Vi har bestämt oss för att stanna minst två nätter till på detta stället för att se till att Hannes blir frisk. Om han känner sig sämre imorgon drar vi till en doktor. Vi funderar på om det är salmonella eller någon annan bakterie från kyckling som har fastnat i hans kropp..

Idag har jag varit inne massa på datorn, läst tidning och kollat på SVT och TV4 Play. Jag ska inte klaga, för den fina killen brevid mig i sängen har det mycket värre..

A.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Amanda!

Vilken otur din fina kille har. Hoppas att han kryar på sig innan det är dags att bege sig vidare.

Kanske att det hade varit bättre att vara magsjuk i Kanada än i Asien? Usch för värme och bakterier.

Ha en fortsatt bra resa.

Kram

från Helena/Frans mamma

2011-01-26 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0