I want nobody, nobody but YOU!

Vi vet att vi är dåliga på att skriva om allt som händer och vart vi är. Problemet är att det är så många intryck och för mycket´för att skriva här. Men vi lovar att ni får ett långt inlägg inom några dagar.

Nu är vi i alla fall i Hoi An och Hannes har beställt en svart kostym av en av de många skräddarna här. Staden är mysig trots den stora massan av turister.

Ni får nöja er med vild blandning av bilder så länge. Denna gången endast från Hannibals kamera
ENJOY!




Mandy är cool i Angkor. En packad koala. (Angkor,Kambodja)


Strike a pose, eller som Hannes säger; "Pinkar du ditt revir?"(Angkor,Kambodja)


He's a strooooooong man. (Angkor,Kambodja)



Svettigt men fint var det i regnskogen i Kampot, Kambodja.


Klappa hundar, klappa hundar.. Ja, vi kan inte låta bli.


Vi vandrar på stranden i Phu Quoc, Vietnam (och nej, min rumpa är inte så stor som den ser ut att vara, promise)



Okej, jag lovar.. Inga mer hundbilder nu (Phu Quoc, Vietnam)



Och självklart åt vi Phó på det kända stället där Bill Clinton har ätit. (Saigon, Vietnam)


Sightseeing i Saigon är vi mycket bra på och alla säger ju att man ska prova den lokala maten..

Hannes var modig nog att ta sig ned i en liten tunnel i Chu Chi, Vietnam.


Fivefingerserna var på och fick många blickar!


Notredame, Saigon.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina bilder! Jag känner igen flera av ställena! Hundvalpen var typ det finaste jag sett!!!! PUSSA PÅ DEN VILL JAAAG!

2011-02-09 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0