HONG KONG

Vi bjuder på lite bilder från våra fyra dagar i Hong Kong. Vi älskar denna staden och tänker lätt komma tillbaka. Just nu orkar vi inte skriva någonting men imorgon åker vi härifrån mot Guilin och Yangshou, om vi får plats på någon buss eller något tåg.

Shopping på MONKI och H&M, ätit lunch på rullbandssushi samt hängt på IKEA och köpt billig choklad som vi ska äta nu! En riktig svensk dag som utmärker sig från alla andra dagar. ENJOY! (Och kommentera för tusan!)               






























Den här sista bilden är tillägnad Captain Cool (Nisse Widing). Det är massa modellflygplan. Fräckt va?


PUSS!! A&H


Kommentarer
Postat av: Mikael Lantz

Fantastisk resa ni gör (jag kanske har sagt det tidigare :-) ) Jag hann inte leta rätt på er favoritkrog i Bangkok men nu har jag ju namnet. Jag har väldigt länge längtat till Hong Kong men aldrig kommit dit, det får bli senare, ni ser ut att ha haft det bra. Det ser lite mörkt ut för en Pekingtur i början på april och nu har ju Nisse lämnat och börjat flyga småflyg :-) så honom kan man inte räkna med längre. Ni får köpa en modell åt honom från den där hyllan...

Ni anar inte vad schyst ni kommer att tycka det är när ni kommer hem att bara kunna dricka direkt ur kranen och det smakar GOTT.

Ta hand om varandra.

Mikael

2011-02-21 @ 20:11:03
Postat av: Captain (?) Cool

Wow, Häftiga flygplan. Några SAS-flyg?

Och ni hittade både sushi på rullband och svensk Marabou-Livet är fullkomligt eller hur?

2011-02-21 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0