Phi Phi

Hej igen!

En kort halsning fran ett livigt Phi Phi.
Vi anlande i morse, utforskade staden och fann vart hotell. Wow. Vi bor i en egen liten varld med fiskdammar och bubbelpool! Valdigt haftigt, och lite forlangning pa slappandet.
Idag horde jag nagon ropa Hannes nar jag och Amanda gick langs en av smagatorna i den lilla staden har pa on. Bakom mig upptacker jag att Karin Sandahl och Sandra Back sitter pa ett Cafe och gottar sig. Vilken rolig overraskning. Varlden ar allt liten ibland!
Nu har vi fyra atit en god middag precis vid stranden, och nu borjar det tidiga uppvaknandet innan fargan fran Koh Lanta ta ut sin ratt. Det far nog bli sangdags ratt snart.
Ha det bra! Hej och Svej!
Hannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0