En dag kvar...

Nu är det sista spurten innan vi drar från detta kalla land. Hannes städar sitt rum och jag sitter mest framför datorn och är nervös. Idag tog vi vårt sista vaccin och köpte de sista grejerna som vi kanske behöver. Jag har lite resfeber men mest är jag väldigt lycklig att äntligen (!) få åka ifrån detta kalla land. Tänk, om en vecka ligger vi på en varm strand och tar en snorklingstur i det klarblåa havet. Låter bra va? I och för sig visar väderrapporten att det ska regna nästa vecka men det tror inte jag riktigt på.

Hannes har packat klart allting medan mitt fortfarande ligger i olika färgglada påsar i soffan hemma. Tur att en av oss är organiserad och disciplinerad, haha. Idag har vi även konfirmerat våra biljetter till helsingfors och bangkok imorgon och vi har fixat fönsterplats på båda flygen.

So long!
/ Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0